FAQ

Партнерська програма

Як створювати партнерські посилання?

Щоб перенаправити покупця на конкретний пакет, скопіюйте закінчення після знаку питання з вашого посилання з вкладки "Партнерська програма" в клієнтській панелі.

А потім додайте його в кінець посилання на обраний пакет, як показано на прикладі:

https://www.smarthost.net.ua/khosting-paket-premium-ssd-mini?partner=999999

Як виглядають посилання з партнерської програми?

Посилання з партнерської програми можна знайти в клієнтській панелі на вкладці "Партнерська програма".

У нас кожен клієнт ідентифікується за допомогою так званого. файлу cookie, який задається на його комп'ютері, коли він потрапляє на наш сайт з банера на Вашому сайті. Файл cookie є дійсним протягом 180 днів.


У вас є партнерська програма?

У нас функціонує партнерська програма, яка дозволяє заробляти гроші за кожну придбану послугу, коли покупець заходить на наш сайт і замовляє послугу хостингу. Комісія виплачується після того, як буде зібрана мінімальна сума в 25 євро. Партнерська програма розрахована як на компанії, так і на приватних осіб.


Більш детальну інформацію можна знайти за посиланням: Партнерська програма (smarthost.net.ua)

Технічна інформація – налаштування електронної пошти

Чи папка «Кошик» очищується автоматично?

Папка "Кошик" в кожному поштовому акаунті очищується автоматично через 30 днів. Автоматичне очищення стосується лише цієї однієї поштової папки. Природним наміром переміщення повідомлень до папки "Кошик" є їх видалення, "Кошик" лише відтерміновує негайне видалення - це захист від зайняття занадто багато дискового простору хостинг-аккаунта.

Чи використовується захист від вірусів у вкладеннях?

Так! З метою захисту наших клієнтів ми блокуємо файли з розширеннями, такими як .exe або .vbs. Захист працює навіть тоді, коли ці файли запаковані.

Чи можу я розраховувати на допомогу при перенесенні сайту та електронної пошти до вас?

Ми надаємо нашим клієнтам повний комплекс послуг з перенесення. Якщо ви бажаєте перейти на наш хостинг, ми перенесемо як ваші сайти, так і акаунти електронної пошти з усіма повідомленнями (в тому числі, папки IMAP, якщо вони використовуються).

Ми надаємо ці послуги безкоштовно.

З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сторінці: https://www.smarthost.net.ua/bezkoshtovne-perenesennya-saytu-ta-poshti

Які параметри я можу використовувати для отримання пошти через зашифроване з'єднання (SSL)?

Дивіться також посібник: Як правильно налаштувати поштового клієнта

Налаштування вихідної пошти:

SMTP Порт: 587, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль) 465

Налаштування вхідної пошти::

IMAP Порт: 143, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль): 993

або

POP3 Порт: 110, якщо використовується метод шифрування SSL/TLS (звичайний пароль): 995

Чи SPF не заважає пересиланню повідомлень електронної пошти на інші сервери?

На всіх наших серверах ми належним чином налаштували SPF (Sender Policy Framework) для коректного прийому пошти іншими серверами.

На серверах також належним чином функціонує пересилання повідомлень електронної пошти на інші адреси електронної пошти (forward emails), завдяки правильно налаштованому механізмові SPF:SRS (Sender Rewriting Scheme). Ви можете безпечно переадресовувати електронні листи, будучи впевненими, що вони надійдуть адресатам і не будуть класифіковані як спам.

Які існують обмеження при надсиланні повідомлень електронної пошти?

Особливих обмежень щодо надсилання електронних листів немає. Більшість параметрів встановлюється за замовчуванням для більшості поштових серверів. Кількість надісланих повідомлень також обмежується до 1000 електронних листів на годину. Розмір одного повідомлення електронної пошти збільшено зі стандартних 50 МБ до 100 МБ.

Я користуюсь поштовим клієнтом Neostrada – чи сервер підтримує порт 587 для надсилання пошти?

Так, сервери Smarthost підтримують порт 587 (smtp-submission) для надсилання повідомлень електронної пошти. Оскільки порт 587 призначений для надсилання повідомлень за допомогою поштових клієнтів, ми рекомендуємо змінити в налаштуваннях поштової скриньки порт вихідної пошти зі стандартного 25 на порт 587. Наприклад, для клієнтів провайдера Orange, це необхідно, оскільки він за замовчуванням блокує надсилання електронних листів через порт 25.

Чи є на сервері захист від вірусів?

Так, кожне повідомлення, що надходить на сервери Smarthost.net.ua, перевіряється на наявність вірусів. Заражене повідомлення автоматично видаляється.

Чи на сервері є захист від спаму?

На серверах Smarthost.eu встановлено багаторівневий захист від спаму.

  • кожне електронне повідомлення перевіряється програмою SpamAssassin, і якщо повідомлення набирає більше ніж 20 балів (згідно з класифікацією SpamAssassin, 20 балів ̶ це поріг, при перевищенні якого повідомлення класифікується як спам) воно автоматично відхиляється.
  • кожне електронне повідомлення перевіряється на предмет включення ІР-адреси, з якої його було надіслано, до чорних списків RBL (Real Time Black List), включаючи: bl.spamcop.net, cbl.abuseat.org, sbl.spamhaus.org, xbl.spamhaus.org. Однак ми застосовуємо власні виключення адрес із вищевказаних списків.
  • ми використовуємо власні списки спамерів (Smarthost RBL), яких ми визначаємо за IP-адресами і блокуємо.
  • ми перевіряємо відправника для того, щоб переконатися, що його домен існує тощо.

Кожен користувач сервера може самостійно встановити у панелі правила для програми SpamAssassin, які дозволять, наприклад, додавати до теми листів слово ***СПАМ*** або просто видаляти спам. Налаштування можна встановити для всього хостинг-акаунта або для окремих акаунтів електронної пошти.

Технічна інформація – налаштування FTP

Я створив додатковий FTP-акаунт – як до нього увійти?

При створенні FTP-акаунта у панелі управління cPanel створюються логін та пароль для входу до додаткового каталогу на сервері (за замовчуванням створюється каталог з такою самою назвою, як назва FTP-акаунта). При створенні FTP-акаунта можна також змінити каталог, на який вказує акаунт (зокрема, це може бути кореневий каталог сервера).

Логіном додаткового FTP-акаунта завжди є «login@customer-domain.eu», а не сама назва акаунта (тобто логін для входу до FTP включає в себе назву домену).

Що являє собою основний FTP-акаунт для мого віртуального сервера?

Основний FTP-акаунт  ̶  це такі самі назва та пароль, як ті, що використовуються у панелі управління cPanel. Цей акаунт надає право повного доступу до каталогу public_html, який є кореневим каталогом сайтів, розміщених у даному хостинг-акаунті.

Технічна інформація – налаштування веб-сервера, PHP тощо

У мене виникли проблеми із завантаженням файлів за допомогою CURL

При використанні утіліти CURL на сервері існують деякі відмінності в реалізації на різних операційних системах, про які потрібно знати. На наших серверах, де встановлена CentOS/CloudLinux, команду curl потрібно викликати з прапором -L, щоб отримати вміст. Для систем Debian Linux, наприклад, цей прапорець не потрібен.

Як використовувати розширення Mcrypt на сервері?

На сервері можна використовувати Mcrypt, але за однієї умови. Для домену, у якому використовується розширення, необхідно встановити PHP версії 5.6 або 7.0, оскільки це розширення працює тільки у згаданих вище версіях PHP.

За замовчуванням на даному сервері запускається PHP в основній (за замовчуванням) версії (на нових серверах версією за замовчуванням є PHP 8.2).

Як запустити версію PHP, яка використовується менеджером пакетів Composer? PHP 5.6 - 8.2)

На серверах можна використовувати PHP (та програми, які використовують PHP, наприклад, Composer) відповідної версії – з 5.6 по 8.2. За замовчуванням на даному сервері запускається основна (за замовчуванням) версія PHP (на нових серверах версією за замовчуванням є PHP 8.2). Звичайно, можна також запустити будь-яку версію PHP через SSH – ми підготували посібник, який допоможе це зробити: https://www.smarthost.eu/how-to-install-wp-cli-on-smarthostpl-servers

Чи у хостинг-акаунтах увімкнено модуль Mod_Security?

Mod_security – це модуль сервера Apache, який допомагає захистити сайти від різних зовнішніх атак.

Цей модуль використовується для блокування так званих експлойтів. Захист забезпечується шляхом застосування набору готових правил, які базуються на так званих регулярних виразах (regular expressions). На Smarthost.eu цей модуль увімкнено за замовчуванням з 7 листопада 2014 року. Mod_Security може захистити від частини атак, спрямованих на виконання стороннього коду (code injection attacks), що підвищує рівень безпеки хостинг-акаунтів на сервері.

Іноді під час створення динамічних сайтів (на які на сьогоднішній день припадає понад 90% існуючих сайтів) програмісти забувають протестувати код на предмет захисту від атак, на які він може наражатись через відсутність перевірки вхідних даних, наприклад, у формах. У таких випадках може допомогти Mod_security, який перевіряє дані, що вводять користувачі.

Mod_Security можна самостійно вимкнути для будь-якого хостинг-акаунту у панелі управління сервером cPanel.

У моєму каталозі створюються файли core.99586

Файли .core створюються, якщо php-скрипт або програму в пам'яті було неправильно закрито або перервано. У такому випадку створюються файли .core, що містять дамп частини пам'яті, який можна використати для діагностики застосунку, який працює некоректно.

Часто причиною створення файлів .core є також неправильні команди в локальних файлах php.ini.user.ini або htaccess.

Файли .core, які займають місце на сервері, можна видалити, але той факт, що вони створюються, вказує на проблеми із скриптами, тому перед видаленням ці файли варто проглянути для виявлення причини некоректної роботи застосунку.

Чи можна змінити налаштування php.ini?

Кожен користувач може налаштувати змінні php.ini так, щоб вони відповідали вимогам застосунку, який запускається на серверах Smarthost.eu.

Для зміни відповідних змінних, у панелі управління cPanel слід перейти до розділу «MultiPHP INI Editor», після чого можна змінити параметри PHP для обраного домену.

Технічна інформація – налаштування DNS, домени

Як підключити у панелі домен, зареєстрований у іншого реєстратора?

Ознайомтесь також з інформацією, яка міститься у посібнику: Перенесення домену

Для підключення домену, зареєстрованого у іншого реєстратора:

  1. у панелі управління cPanel на сервері Smarthost.eu додайте домен, який ви бажаєте підключити, до Додаткових доменів.
  2. перенесіть сайт та створіть необхідні акаунти електронної пошти, FTP-акаунти або бази даних MySQL.
  3. у панелі поточного реєстратора домену для обраного домену натисніть «Змінити DNS»
    1. DNS-сервер 1 ̶ > dns.smarthost.eu
    2. DNS-сервер 2 ̶ > dns2.smarthost.eu
    3. DNS-сервер 3 ̶ > dns3.smarthost.eu
  4. Після цього слід підтвердити операцію , наприклад, скориставшись функцією «Змінити DNS».

Після здійснення цієї операції домен повинен бути перенесений з серверів, на яких він знаходиться, на нові протягом 24 годин.

Ви також можете перенести домен до Smarthost.eu і оплатити його разом із пакетом хостингу. Для цього завантажте у панелі поточного реєстратора код AUTHINFO, який дає право на перенесення домену. Після цього увійдіть у свій акаунт www.smarthost.net.ua/panel/ і перейдіть на головну сторінку www.smarthost.net.ua . Потім виберіть у меню параметр: Реєстрація домену ̶ > Перенесення домену та заповніть заявку, ввівши код AUTHINFO, завантажений у панелі поточного реєстратора.

Чим відрізняються запарковані домени від псевдонімів?

Додати домен до акаунта можна в "Cpanel -> Domains -> Create a New Domain" (Панель управління -> Домени -> Створити новий домен)

Доменом може називатися будь-який каталог на сервері (зокрема і кореневий каталог сервера). За замовчуванням при додаванні домену система пропонує створити каталог з такою ж назвою, як і ім'я домену, наприклад, при додаванні до облікового запису наступного домену: customerdomain.smarthost.eu (домен - customer-domain.eu) - буде встановлено в якості вказівника до наступного каталогу: customerdomain.smarthost.eu/customer- domain.eu.

Звичайно, каталог домену можна змінити пізніше в cPanel -> Domain -> Manage on domain bar - How to add domain to Cpanel?

Як виглядає покрокова процедура додавання домену?

Для додання домену до хостинг-акаунта:

  1. увійдіть до панелі cPanel
    додайте домен як «Запаркований домен»
  2. в момент додання домену у панелі його буде автоматично додано до наших DNS-серверів
  3. у панелі управління доменом у реєстратора слід вказати, що домен розташований на зовнішніх DNS-серверах і вказати наші DNS-сервери (обов'язково два, третій – за бажання):
    • dns.smarthost.eu
    • dns2.smarthost.eu
    • dns3.smarthost.eu
  4. Слід пам’ятати, що для розповсюдження в інтернеті інформації про домени, перенесені від іншого провайдера, може знадобитися близько 24 годин, а у випадку нових доменів – кілька годин.

Які DNS-сервери слід вказати під час паркування домену?

При підключенні нового домену у панелі управління cPanel (як «Додатковий домен»), слід вказати реєстратору домену наші DNS-сервери

dns.smarthost.eu (IP: 91.211.220.10)

dns2.smarthost.eu (IP: 193.93.88.10)

dns3.smarthost.eu (IP: 51.91.27.195)

Технічна інформація – база даних

Яке ім’я хоста слід вказати для з'єднання з базою даних?

Сервером баз даних, призначеним для з’єднання з базою даних, є localhost.

Яка версія бази даних MySQL використовується?

На нових серверах вже інстальована база даних MySQL версії 8.0.x.

Технічна інформація – SSL-cертифікати

Примусовий редірект на HTTPs

Якщо ви бажаєте автоматично перенаправити з'єднання з http на https, додайте наступні рядки на початку файлу .htaccess у кореневому каталозі домену:

Без префікса www:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} !=on

RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

З префіксом www:

RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTPS} off

RewriteRule .* https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. [NC]

RewriteRule .* https://www.%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Безкоштовний SSL-сертифікат

У всіх хостинг-акаунтах Smarthost за замовчуванням встановлюються безкоштовні SSL-сертифікати. Вам потрібно всього лише додати домен через Додаткові домени в cPanel, і безкоштовний сертифікат згенерується протягом 10 хвилин.

Для того щоб розвіяти сумніви та відповісти на поширені запитання, інформуємо, що у нас:

  • Не вимагається окрема IP-адреса для SSL-сертифіката (ви можете мати кілька доменів у одному акаунті, і кожен з них може мати власний SSL-сертифікат)
  • Сертифікати є абсолютно безкоштовними, встановлюються та поновлюються повністю автоматично. Сертифікати cPanel/Sectigo розпізнаються усіма веб-браузерами.
  • За бажання, можна дуже легко встановити сертифікат Let's Encrypt, але, завдяки автоматичному встановленню сертифіката cPanel, це зазвичай не потрібно.

Як встановити безкоштовний SSL-сертифікат?

Усі наші хостинг-акаунти мають вбудовані безкоштовні SSL-cертифікати бренду cPanel/Sectigo. Сертифікати cPanel встановлюються автоматично після додання домену до Додаткових доменів в панелі управління cPanel. Тому немає необхідності встановлювати сертифікат вручну.

Також існує можливість встановлення безкоштовних сертифікатів Let's Encrypt. Процес встановлення сертифіката дуже простий і займає всього кілька секунд. Сертифікат cPanel забезпечує такий самий рівень безпеки, як і сертифікат Let's Encrypt, тому встановлювати останній не обов'язково.

Інформація на тему SSL-сертифіката: https://www.smarthost.net.ua/bezkoshtovni-ssl-sertifikati

Фінанси, платежі

На який рахунок слід здійснювати оплату за хостинг-акаунт?

Ми працюємо з онлайн-платежами через операторів Paypro, Autopay (Bluemedia) та PayPal.

Чи можна змінити пакет на більш дорогий та як це оплачується?

Пакет хостингу можна змінити в будь-який момент через білінг-панель (особистий кабінет): www.smarthost.net.ua/panel

При зміні пакета автоматично формується рахунок-проформа, вказана у якому сума являє собою різницю між вартістю хостинг-пакетів, визначену з врахуванням кількості днів, що залишилися до кінця поточного розрахункового періоду. Тому ви сплачуєте лише різницю у ціні пакетів і лише за період року, що залишився до кінця розрахункового періоду.

У випадку здійснення онлайн-платежу за зміну пакету ви автоматично переходите на новий пакет в момент оплати.

Установка скрипта: Joomla, Wordpress тощо.

Помилка з'єднання з базою даних під час встановлення

Під час встановлення Joomla, після введення правильних даних, часто може з’являтися така помилка:

„Could not connect to the database. Connector returned number: Error connecting to PGSQL database.”

Цю проблему можна вирішити, змінивши локальний хост (localhost) на «127.0.0.1», оскільки це те саме.

Чи я можу завантажити власні надбудови на сервер?

Так, ми розуміємо, що однією з переваг скриптів WordPress, Joomla та інших є їх величезна кількість завдяки активності інтернет-спільноти. Ми рекомендуємо регулярно оновлювати модулі, шаблони, плагіни тощо.

Зі свого боку, ми також дбаємо про безпеку ваших сайтів, не дозволяючи скриптам невідомого походження заподіяти їм шкоду. На серверах Smarthost.eu, ми впровадили систему захисту від понад 4000 експлойтів.

Про це можна почитати тут:


Чи можу я без проблем встановити WordPress на хостингу Smarthost.net.ua?

Звичайно, на наших серверах є багато варіантів для встановлення Wordpress. Для зручності наших клієнтів ми навіть створили покрокові інструкції, які допоможуть, як встановити цю популярну систему, так і перенести Wordpress з власного комп'ютера на сервер:

Покрокова інструкція з встановлення Wordpress

Перенесення Wordpress з локального комп'ютера на сервер

Програмне забезпечення Wordpress (та близько 400 інших популярних скриптів) можна встановити за допомогою автоінсталятора Softaculous. У цій системі також існує можливість створення копій сайтів (т.зв. ‘stage’).

Помилка встановлення Joomla 1.5. x

Під час встановлення Joomla 1.5.20 з’являється повідомлення про синтаксичну помилку.

Помилка пов'язана з тим, що версія 1.5.x – це стара версія Joomla, а на сервері встановлено сервер баз даних MySQL версії 5.6.x.

Joomla 1.5. x можна встановити, змінивши інсталяційні скрипти вручну, однак ми НЕ рекомендуємо встановлювати такі старі версії у зв’язку з тим, що вони можуть бути недостатньо захищені.

Загальна інформація

Чи надсилаються повідомлення з нагадуванням про закінчення строку дії послуги?

Так, перше нагадування ми надсилаємо за 28 днів до закінчення послуги, потім за 21, 14, 7, та 3 дні до закінчення і останнє - в день закінчення.

Захист хостингу від атак на WordPress

Ми впровадили заходи захисту WordPress від атак на wp-login та wp-admin. На серверах також використовується брандмауер WAF (Web Application Firewall) та спеціальний інструмент, який поставляється з панеллю управління cPanel: cpHulk.


Чи можна запустити Node.js-застосунок у своєму хостинг-акаунті?

Так, на сьогоднішній день у всіх наших хостинг-акаунтах з SSH-доступом існує можливість запуску застосунку, який створюється на платформі Node.js, після її встановлення з дотриманням інструкцій, вказаних у нашому посібнику:

Для акаунтів спільного хостингу доступні порти з 49152 по 65534. Якщо порт зайнятий іншим клієнтом, ви можете скористатись наступним, вільним портом.

Завдяки редіректу через .htaccess, про який іде мова у згаданому вище посібнику, ми можемо використовувати сервер Node.js у якості веб-сервера і входити на сайти, які він обслуговує, як через порт 80 (http), так і через 443 (https).

Чи у хостинг-акаунтах передбачений SSH-доступ?

Так, у всіх хостинг-акаунтах, крім тестових (неоплачених) акаунтів можна увімкнути SSH-доступ.

Ви можете самостійно увімкнути SSH-доступ через Панель клієнта.

Для цього необхідно перейти на сторінку https://www.smarthost.net.ua/panel/services

Увійшовши до панелі, натисніть на піктограму із зображенням шестірні на панелі послуг хостингу, а потім натисніть «Увімкнути ssh».

SSH-доступ для вашого хостинг-акаунту увімкнено.

Як часто створюються резервні копії та як довго вони доступні?

Повні резервні копії хостинг-акаунта створюються щодня, вночі. Резервна копія, відразу після створення, передається на зовнішній масив (спеціальне обладнання, яке знаходиться в окремих приміщення серверної).

Дані можна відновити з останніх 7 резервних копій.

Відновлення даних є безкоштовним. Відновити дані можна самостійно, через панель управління cPanel – ви можете відновити обрані дані за будь-який період (наприклад, конкретний сайт (каталог), базу даних або електронну пошту).

Який тип панелі управління сервером ви пропонуєте?

Ми використовуємо лише інструменти провідних світових виробників, тому на всіх наших хостингових серверах ми пропонуємо одне з найпопулярніших у світі рішень у сфері програмного забезпечення для хостингів – американську панель управління cPanel. На наших серверах вона працює у мовній версії, обраній клієнтом.
Панель управління cPanel є «респонсивною», вона коректно працює на мобільних пристроях.

Що являють собою ваші сервери? Що це за обладнання?

Наші хостингові сервери – це найсучасніші серверні платформи. Ми не використовуємо вживане обладнання. На сьогоднішній день у серверній працює майже виключно обладнання Dell, побудоване на подвійних двадцятиядерних процесорах Intel Xeon з використанням динамічної оперативної пам'яті DDR4. Ми використовуємо лише сервери типу rack (стійкові), які заходяться у нашій власній професійній серверній, розташованій у Польщі, на території Європейського союзу (система кліматизації, протипожежний захист, живлення з кількох електропідстанцій, велика кількість ліній зв’язку, фізична охорона тощо) – з більш детальною інформацією ви можете ознайомитись у розділі, присвяченому серверній.

Чи ваші DNS-сервери завжди доступні?

Звичайно, адже наші DNS-сервери, згідно з найкращими практиками, фізично розташовані у різних місцях (у двох різних автономних мережах ASN), у двох різних географічних точках, підключених до мережі інтернет за допомогою ліній різних провайдерів.

Що відбувається при перевищенні місячного трафіка?

Нічого, адже у всіх наших акаунтах немає обмежень щодо трафіка!

Як розподіляється дисковий простір хостинг-акаунта?

Користувач може повністю керувати налаштуваннями свого хостинг-акаунта. Немає чіткого розподілу місця для розміщення сайтів чи електронної пошти. Однак можна встановити ліміт на об'єм окремих поштових скриньок (хоча робити це не рекомендується) – «забування» про ліміт часто є причиною отримання повідомлень про проблеми з доставкою електронної пошти, пов’язаних з тим, що листи відхиляються у випадку перевищення встановленого ліміту.

Хостинг WordPress

Швидкість та продуктивність: SSD-диски, http/2, багато способів кешування, безкоштовне перенесення даних, безкоштовні SSL-сертифікати.

Хостинг Joomla

Швидкість і продуктивність: висока продуктивність операцій вводу/виводу, великий об’єм оперативної пам'яті, SSD-диски, http/2, безкоштовні SSL-сертифікати, технічна підтримка.

Хостинг Presta

Безпека та продуктивність: повна ізольованість, технологія захисту від експлойтів, SSD-диск, http/2, безкоштовні SSL-сертифікати.

Виділені сервери

Якщо вам потрібна висока обчислювальна потужність, ви можете обрати один із наших виділених серверів у нашій власній серверній, розташованій на території Європи.

VPS-сервери

Якщо вам потрібно змінити налаштування операційної системи на нашій хостинг-платформі, обирайте власний VPS-сервер з панеллю управління cPanel і root-доступом.

Реєстрація доменів

На Smarthost.net.ua, ви можете зареєструвати кілька сотень видів доменів з усього світу. Наші ціни доступні кожному.

Налаштування файлів cookie

Твій актуальний стан

Детальніше